Polityka cookies
CZYM SĄ PLIKI COOKIES?
Pliki "cookies" to ciąg znaków, dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, które zostają zapisane na urządzeniu końcowym w momencie odwiedzin w naszej witrynie.
DO CZEGO UŻYWAMY PLIKÓW "COOKIES"
Plików "cookies" używamy by podnieść użyteczność naszej strony i jakość świadczonych usług zgodnie z preferencjami naszych użytkowników. Wykorzystujemy je do anonimowych badań statystycznych związanych z odwiedzinami naszej witryny. Dane zawarte w plikach "cookies" umożliwiają blokowanie wielokrotnego wyświetlania treści użytkownikowi oraz pomagają zwiększyć efektywność reklam.
JAKICH RODZAJÓW PLIKÓW "COOKIES" UŻYWAMY
Stosowane są dwa rodzaje plików "cookies" – "sesyjne" oraz "stałe":
Pierwsze z nich to pliki tymczasowe, które pozostają na urządzeniu użytkownika do chwili wylogowanie z serwisu.
"Stałe" pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików "cookies" albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Pierwsze z nich to pliki tymczasowe, które pozostają na urządzeniu użytkownika do chwili wylogowanie z serwisu.
"Stałe" pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików "cookies" albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
DANE OSOBOWE
Nie wykorzystujemy plików "cookies" do identyfikacji konkretnego użytkownika serwisu.
RETARGETING
Używanie plików cookies umożliwia nam dotarcie z przekazem reklamowym do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili naszą stronę internetową na innych odwiedzanych przez nich witrynach, w tym należących do podmiotów współpracujących z naszymi partnerami.
OBSŁUGA I USUWANIE PLIKÓW "COOKIES"
Domyślnie oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych zezwala na obsługę plików "cookies" na urządzeniu końcowym, można jednak zmienić domyślne ustawienia i blokować ich obsługę za pomocą zmiany ustawień przeglądarki internetowej.
Blokowanie obsługi plików "cookies" może mieć wpływ na obsługę funkcjonalności dostępnych na stronie internetowej.
Blokowanie obsługi plików "cookies" może mieć wpływ na obsługę funkcjonalności dostępnych na stronie internetowej.
CO ZROBIĆ JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA?
Jeżeli podczas odbioru przesyłki od kuriera zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie opakowania, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera. Jeśli został uszkodzony również produkt to koniecznie od razu sporządź z kurierem protokół szkody. Następnie prześlij go na info@prismalumino.pl wraz ze zdjęciem uszkodzenia. Po otrzymaniu zgłoszenia, wyślemy do Ciebie nowy, pełnowartościowy produkt.
W JAKI SPOSÓB ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Jeżeli dostarczony do Ciebie produkt jest niezgodny z zamówieniem - ma zły rozmiar, kadr, materiał lub zamówienie jest niekompletne, poinformuj nas o tym niezwłocznie! Wyślij maila na info@prismalumino.pl dołączając do niego zdjęcia wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wyślemy do Ciebie prawidłowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.
CZY MOŻNA ZWRÓCIĆ ZAMÓWIONY PRODUKT?
Sklep Prismalumino.pl oferuje 14 dni na zwrot standardowego produktu. Pamiętaj jednak, że zwracany produkt nie może być uszkodzony bądź używany. Do przesyłki zwrotnej dołącz dowód zakupu lustra oraz swoje dane osobowe wraz z numerem konta, na który chcesz, abyś mi Ci zwrócili pieniądze. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni roboczych od dnia otrzymania niezbędnych informacji oraz produktu.